Thursday, March 29, 2012

HATI BERBUNGA BUNGA BILA SUAMI PUJI CANTIK BERSERI SERI :")

"Muka Lia nampak licin dan berseri..selalu berseri je takde licin bebenor camni.."

Dua tiga hari ni saya banyak bercerita tentang kecantikan kulit wajah kan..
Pastinya pemilihan produk kecantikan yang sesuai sangat penting, mengikut kesesuaian kulit wajah. Yang paing penting, pastikan produkan kecantikan anda itu SELAMAT dan TANPA BAHAN KIMIA BERBAHAYA. Jika salah memilih, kemungkinan lain yang dicita-citakan, lain pulak yang dapat. 


Pilihan saya?? Pastinya NUTRIWHITE. Juga pilihan ramai wanita di luar sana untuk tampil lebih YAKIN dengan wajah licin, berseri-seri, dan AWET MUDA.


Jom baca testimonial Puan Lia.. Pujian husband tersayang membuatkan diri rasa berbunga-bunga ;D





Dipetik daripada blognya ummiirfan.com
------------------------------------------------------------
Hari ni bangun pagi senyum sampai ke dahi..meleret-leret tak hengatt..! hehehe..kenapa? Hati isteri mana yang rasa tak 'kembang semangkuk' bila dipuji oleh suami tersayang kan kan kan? 


Ni apa yang suami saya cakap kat saya pagi tadi,  "muka Lia nampak licin dan berseri..selalu berseri je takde licin bebenor camni.." hehe..ai senyum je, " yea ke Bang..?..hehe..NUTRIWHITE lah tuuuu..hehe.." ..pastu suami balas, "suka Abang tengok.." (wahhhh..!! dalam hati kembang semangkuk! ) hehe..

Jom, saya nak kenalkan pada anda semua apa itu Nutriwhite Set ni.. 


Nutriwhite adalah rangkaian kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep 'flawless beauty sourced from nature, perfected by science' yang bermakna kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains. 


Khas untuk menyelesaikan masalah jeragat, pigmentasi, tompok hitam dan sebagainya yang menjadikan kulit wajah kelihatan kusam. 


Nutriwhite adalah setanding dengan jenama set penjagaan kulit terkenal iaitu Estee Lauder. Ia diperbuat dari bahan-bahan semulajadi yang tidak memberi kesan sampingan.


Serlahkan kecantikan anda dengan rangkaian produk Nutriwhite. Saya telah menyediakan set di bawah bagi memudahkan anda untuk memilih yang mana satu sesuai untuk anda.


Anda boleh memilih Set Asas untuk keperluan asas untuk membersih, melindungi dan menyegar. Set Whitening untuk memutihkan wajah tanpa pengelupasan dan set 24/7 untuk perlindungan asas siang dan malam. 



*Sila klik pada set pilihan untuk gambar yang lebih besar dan jelas 






Sebenarnya ni semua kerana Set Nutriwhite tu lah..saya sebenarnya baru 3hari guna, tapi suami dah perasan perbezaan ketara pada kulit wajah saya..Saya guna Set Asas (Cleanser, Softener dan Whitening Lotion) PLUS Whitening Essence..lepas ni bertambah berseri-seri dan licin sebab bukan hanya Nutriwhite set ni sahaja tapi sebab adanya ESPVitamin E, Bcomplex dan Vitamin C, dan GLA Complex..PLUS lagi bulan ni ada offer on Carotomax..haha..memang terbaikkk..! Mencantikkan diri untuk suami dapat pahala tawww..Jom isteri-isteri sekalian kita cantikkan diri dan wajah demi suami terchenta! InshaALLAH. 


-----------------------------------------------


Anda bagaimana?? Teruja dengan kisah Puan Lia?? Pastinya anda juga ingin mempunyai wajah yang licin dan berseri kan?? Pastinya dengan Nutriwhite, anda pasti boleh ;)

credit


**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. I am a Shaklee Independent Distributor.**


kredit :Hafsah Mardhiah

0 comments:

Post a Comment

 
;