Thursday, May 10, 2012

CERITA MENARIK DARI WANITA BERUMUR AWAL 40-AN, KITARAN HAID KEMBALI STABIL, & DAPAT TIDUR DENGAN LENA SELEPAS SEBULAN TIDAK DAPAT TIDUR AKIBAT PENGAMBILAN UBAT HORMON , JOM BACA SETERUSNYA~~

Assalamualaikum kawan kawan.Alhamdulillah malam ni dapat update lagi blog kesayangan saya ni...suka saya nak kongsikan cerita tentang feedback customer Nur Izzati. Banyak perubahan positif walaupun baru 10 hari beliau amal GLA dan saya tumpang gembira untuk beliau... Beliau berusaha dalam memastikan diri sihat & keluar dari pelbagai masalah kesihatan sesuai dengan 

Hadis Rasulullah SAW dari Jabir R.A.: 
 
"Katanya sabda Rasulullah s.a.w. bermaksud:
 'Bagi Setiap penyakit ada ubatnya, maka apabila ubat itu sesuai untuk sesuatu penyakit, akan sembuh dengan izin Allah'.
Moh Kita Baca Petikan dari Grup Shaklee Golden Lounge
Nur Izzati :
Seorg wanita awal 40-an, datang jumpa saya untuk ambik GLA time izz masuk wad baru ni..kesian sgt, beliau bercerita tentang masalah yg dihadapi. antaranya cycle period yg sgt tak seimbang, kulit muka kusam dan kelihatan seperti wanita berusia 50-an, hormon tak seimbang menyebabkan bahagian badan bawahnya membesar. Beliau kelihatan sedih dan sangat tak bermaya dan mengakui wajahnya kelihatan tua [ni yg diberitahu, bukan saya yg tanya]. Dan hari ni, beliau call saya dengan nada gembira!! dan mahu lagi 3 botol GLA sementara harga promosi. Katanya-ada perubahan besar! nanti akak dtg ambik awak boleh lihat sendiri!! wahhhhhhhhhhh tak sabarnye saya nak jumpa beliau mlm ni ^_^

  • Farihah Abu Kasim Wahhhhhh!!!! Apa yg dah jadi ni???

  • BuLan November Hemmm... Saya pun menunggu cerita yg seterusnyaaaaa!!!

  • Nur Izzati Che Jawias tungguuuuuuu!! nnti kan sambungan kisah ini ;)


  • Mahani Muhammad saspen je nih...hihi

  • Nur Izzati Che Jawias haa..jaga2..nak update ni..kuikui..kita kasi suspen ckit ^_^

  • BuLan November Cepatttttt....!!!! Update...

  • Nur Izzati Che Jawias ok2..
    kakak ni berpuas hati sangat sangat sangat dengan GLA!!!
    dia kata cuma senggugut je masih rasa sikit2..[ye la, baru 10hari + kot beliau amal GLA ni]
    rupanya ada benda yg beliau tak cerita time jumpa sy kat spital tempoh hari..bulan lepas SATU BULAN TAK DAPAT TIDUR MALAM!!katanya, sakit urat saraf sebab Dr suruh makan ubat hormon..
    agak2 apa korang rasa kalau 2 hari tak tido malam?kalau saya, 1 malam pon dah gelong jem sana sini..huhu..ni SATU BULAN! patutla muka beliau sangat2 mengejutkan saya.
    dan alhamdulillah, lepas amalkn GLA ni, beliau dapat tidur malam dengan lena..dan period pn dah ngam2 7 hari saja tak seperti dulu sampai 15 hari...
    patut la beliau suruh lihat sendiri!! dari raut wajah beliau boleh nampak kegembiraan dan tenang hati..tak seperti kali pertama bertemu beliau. Alhamdulillah...
    saya lah org yg paling senang hati, boleh tido lena malam ni sebab dapat tolong org yg bermasalah..ni asbab sj, semuanya berlaku atas izin Allah jua ^_^
    ________________________________________________________________
     Lanjut tentang Gla Shaklee, sila klik UMMIABI

    Nak cuba GLA? Pm sy di Fb Huda Shaklee
    @ Hubungi saya di talian 0148248369

0 comments:

Post a Comment

 
;