Saturday, May 26, 2012

GLA MARVELLOUS



Bulan Mei banyak entry bolg saya tentang suplemen Gla ni...

sebab bulan ni ada promosi GLA..
Jangan ketinggalan dapatkan gla dengan HARGA RUNTUH..ada FREE GIFT YANG HEBAT, dengan setiap pembelian sebotol gla ..tertakluk pada terma & syarat ye kawan kawan  :"))

Evening Primrose Oil (EPO) adalah antara supplement yang biasa didengari dan diambil oleh wanita. Saya juga pernah mengambilnya satu ketika dahulu dengan tujuan untuk kecantikan kulit serta masalah kitaran haid. Namun apa yang kita tidak tahu ialah bukan bahan EPO itu sendiri yang membantu dalam permasalahan wanita. Sebaliknya adalah bahan bernama Gamma Linoleic Acid (GLA) yang diekstrak daripada bunga Primrose Oil itu yang memainkan peranan penting.
Jika ada yang mencari supplement EPO di dalam rangkaian product Shaklee pasti tidak akan berjumpa jika anda mencari dengan kata kunci "EPO". Shaklee memberikan penggunanya hanyalah yang terbaik. Oleh kerana itu, product yang dihasilkan diberi nama GLA COMPLEX kerana apa yang utama adalah GLA itu sendiri.

kredit 
________________________________________________________________

gla memang best...nak tau best ke tak, baca dulu testimoni di bawah ye..petikan dari grup gbs shaklee.

    • Azrin Mohd pengalaman saya sendiri...lepas konsisten mkn GLA period mmg teratur..dulu mkn ikut ingat jer..hehehe..period mmg ke laut..lebih2 lg kita bf kan...tp lepas betul2 konsisten, period teratur :


    • Azrin Mohd yup...jeragat kurang..hehehe.....mmg perubahan pada kulit muka :




    •  
      Syafiza Othman Saya jeragat + parut2 pmbawakn baby dulu dh pudar byk..

    •  
       

    •  Azrina Mohd Tajul Ariffin Saya ad beberapa testimoni. Saya mkn selepas operation buang batu hempedu


    • Azrina Mohd Tajul Ariffin Untuk perbetulkan hormon di mana saya dah jarang moody, marah2, migrane pun lenyap. Utk customer says pula dia alami masalah parut jerawat dan selepas amalkan set D dia kata muka dia dah x kusam dan parut2 tu kelihatan kurang. Seorg lagi customer saya amalkan  
                       senggugut dia dah kurang

    • Iela Nazrin sy pn dh try GLA , dh sgt berkesan utk period yg tidak teratur...sng nk rancang..heheh



    • Azrina Mohd Tajul Ariffin Ila...period dah OK ke skrg




    • Iela Nazrin Azrina Mohd Tajul Ariffin Along, alhamdulillah ok sudaa..ari tu risau sb cm lewat rupanya ikut tarikh yg period panjang tu..tp cm biasa la period 2,3 hari jer x sma mcm x nyusu dlu 10hari..lg teruk..


    • Iffah Anuar adik kata lepas makan GLA..kalo dulu period pain sakit 7/10 now dah 3/10..



    • Yusrina Hata terbaik! Kalau Cik Arnie Ajied suka vitamin E, saya sukakan GLA


    • Norita Idris One of my feveret vit...suami siap cakap muka always glowing....hehhehehe.


    •   Chrysalis Nurul
      saya baru try GLA 1dec aritu...alhamdulillah setakat ni memang nampak kesannya...kalau dr segi kulit tu,belum nampak lg la...tapi dr segi period circle...memang nampak kesan..sy ni dan 4bulan

      lebih period mesti seminggu sekali..sampai risau... dibuatnya...period sket2,sekejap2..sampai confius period ke ape...hehe..n now,dr 1dec aritu sy ambil,skrg dh masuk 20hari...dh takde dh period seminggu sekali tu...memang clean..nk tengok kitaran haid bulan ni n bulan depan pulak mcm mana...harap2 pasni kitaran jdi betul....senang nk merancang...saya makan sebiji sehari sebelum tidur..:-)



    • Yusrina Hata kak Norita Mohd Idris, saya pula memamng perasan muka glowing. tak perlu berbedak! ahaks
    •    


    • Iela Nazrin Chrysalis Nurul sama cm kes sy jga tu..setiap mggu ada period sket2..bila amik GLA mmg dh x jd cmtu dah..rupanya ada geng erkk..



    • Chrysalis Nurul Azilah A Rashid : aah..sy ade perasan gak aritu awak citer pasal period kat KIM..hehe....memang okay dah skrg..takde dh kuar seminggu sekali...kalau dulu,mmg stress sbb kejap2 period...pastu sket bebenor...memang tension...hehe..skrg tak lagi...mudah-mudahan period circle makin teratur pasni...:-)

      Rabiatuladawiyah Harun Alhamdulillah, dh 4 bulan sy amalkan GLA, ada juga terskip, period sy dah kembali teratur, tak lewat2 lagi...jerawat pun mmg susah nak naik walaupun masa period...memang best la...GLA dan oste yang paling wajib saya makan ^^

    • Farah Aziz saya same mcm skrg period da tak da kuar jerawat..alhamdulillah..ka
lu tak dulu...mesti kuar and besar lak tue...huhu


  • Aini Hayati Luey just for sharing, saya ada terbaca yg gabungan minyak GLA dgn vitamin E bgs utk atas PMS. Since GLA Complex shaklee mmg dah lengkap dengan vitamine E, maybe sebab tu ramai yg dapati period pain berkurang dgn pengambilan GLA Complex..

    Cmz Mai sy pon baru mkn GLA dlm sebulan camtu ...mmg bagus utk kecantikan kulit ..period x perasan coz mmg normal ..cumaa kulit telinga sy yg bersisik tu jadi licin .superb laaa !

    •   Yati Napi saya sama macam Azrin Mohd...period memang ke laut sejak lepas bersalin...lps cuba GLA, barulah on time tiap bulan dapang..plus jeragat dah semakin menghilangkan diri...eheheh.
    ______________________________________________________

    Haa  tu diaa....menarik bukan feedback dari penguna2 gla?
    Sekiranya anda berminat sila pm saya d fb Huda Shaklee
    @ sms/call di talian 0148248369

  • 0 comments:

    Post a Comment

     
    ;