Saturday, July 7, 2012

MIGHTY 3 GEM: SUPLEMEN TERBAIK UNTUK BERPUASA

Alhamdulillah, sekarang dah nisfu Shaaban.. xlama lagi Ramadhan akan kunjung tiba. Bagaimana persediaan anda untuk berpuasa? Pastinya anda nak berpuasa dengan sihat dan cergas sepenuhnya kan? Barulah dapat fokus beribadah dengan sempurna.. Xde risau badan flat, anak-anak puasa pun lesu, susu merudum dan macam-macam lagi.. Tak best la kan kalo puasa dengan macam-macam kebimbangan macam tu..

Jadi, sebelum tiba Ramadhan, jom kita buat persediaan yang rapi. Bukan setakat beli baju raya, tapi persediaan fizikal untuk menghadapi bulan Ramadhan yang mulia.. Setahun sekali je.. tahun depan belum tentu bertemu lagi kan?!
Istimewa bulan Ramadhan kami menawarkan Energizing Soy Protein (ESP),  Performance Drink (PD)  dan Meal Shakes - untuk di amalkan sepanjang Ramadhan, bagi membantu anda sihat dan kekal bertenaga sepanjang berpuasa. Insya Allah.

Energizing Soy Protein (ESP) - Bantu kekal bertenaga sepanjang hari. Pengambilan makanan berprotein tinggi di waktu sahur boleh membantu mengurangkan rasa lapar lebih lama kerana, kadar pencernaan & penyerapan protein adalah lebih lama berbanding makanan tinggi karbohidrat. Malah, sumber protein yang baik juga akan bantu menyerap kolesterol, mencantikkan kulit serta menganjalkan payudara. Tidakkah anda mahu tampil jelita di pagi AidilFitri nanti?
Performance Drink – Bantu mengelakkan dehidrasi, dan dalam masa yang sama mengawal paras cecair di dalam badan sepanjang berpuasa. Setelah berbuka pula, Performance Drink bantu anda untuk menambah semula tenaga. Pasti anda akan kekal ceria sepanjang puasa jika diamalkan sebelum tidur & sewaktu sahur. Rasa Oren yang menyegarkan!
Shaklee Meal Shakes - Multivitamin & multimineral, yang dilengkapi dengan protein, kalsium dan fiber. Sesuai bagi anda yang berasa sukar untuk menelan pelbagai jenis vitamin/ suplemen di sepanjang bulan Ramadhan ini. Fiber membantu sistem penghadaman berfungsi dengan baik, serta membuatkan anda berasa kurang lapar lebih lama. Hanya bancuhkan dengan segelas susu rendah lemak, dan anda boleh kongsikan khasiatnya seisi keluarga!
Ibu-ibu menyusu & mengandung juga boleh mengambil ketiga-tiga produk ini dengan selamat. Malah, saya turut mengamalkan minuman ESP+PD+ Meal Shakes semasa berpuasa ganti baru-baru ini.. Alhamdulillah memang kekal cergas walaupun berpuasa dan meyusukan Reem.. susu pun maintain!!


Secawan bancuhan ESP +PD + Meal Shakes, ditambah dengan beberapa biji kurma akan membantu anda kekal bertenaga sepanjang hari, dan tidak mengganggu jadual “work-and-pump” anda seharian.
Kanak-kanak pun turut boleh ambil produk di atas, cuma untuk kanak-kanak kurang 7 tahun, bancuh dengan sedikit cair.

Jadi apa anda tunggu lagi?? Ramadhan dah nak tiba hampir 2 minggu sahaja lagi.
JIKA ADA PILIHAN UNTUK BERPUASA DENGAN LEBIH SIHAT, KENAPA TIDAK KAN?
BERMINAT? HUBUNGIN0148248369 @ fb Huda Shaklee

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

0 comments:

Post a Comment

 
;