Friday, April 20, 2012

BAYI DALAM KANDUNGAN AKTIF BILA UMMINYA AMAL OSTEMATRIX

Alhamdulillah malam ni saya berkesempatan update blog..walaupun ada  kat pasir gudang
menemani suami yang ada urusan kat sini...
dah banyak ari tak update...lain macam rasa bila tak update blog ...sebab saya rasa dan macam tanggungjawab wajib bagi saya isi kandungan dalam blog Ummi AisyahDina ni..sebab saya nekad nak berusaha sekuat mungkin dalam berikan yang terbaik untuk ma, suami, anak anak serta keluarga saya
tak de banyak masa...tapi tetap kene ada masa untuk jenguk jenguk fb.
Alhamdulillah ramai yang order, ada yang repeat order, ada cust baru..syukur syukur sangat..terima kasih ya Allah
lagi 3 hari saya kene stay kat sini...suka ada, boring ada, penat ada..hehe!! Yang penting anak anak hepy suda....



ok berbalik pada tajuk di atas tu 'BAYI DALAM KANDUNGAN AKTIF BILA UMMINYA AMAL OSTEMATRIX'

Testimoni dari adik kesayangan saya 'ain' namanya
dia ngandung 5 bulan dah, dia selalu ngadu kat saya 'tok cekak tok cekak, sakit sakit badan '
hehe kalau ore klantan paham la kan perkataan 'tok cekak' tu..
tok cekak tu means tak larat, letih, tak bermaya
pastu saya ada suggest ostematrix kat dia
dia amal 4 biji satu ari sebelum tido
lepas 3 ari sy call dia bertanya kabar...dengar suara dia sihat bertenaga jer..kalau tak lembik jer suara ain.
ain bagitahu saya dengan riang sekali yang baby dalam perut kuat bergerak, sebelum ni jarang jarang bergerak, lagi ain bagitahu.dia pun sihat, tak rasa sakit sakit badan lagi..paling best bila bangun tido pagi..rasa ringan jer tubuh katanya..
Alhamdulillah..sihat adik dan anak saudara saya..emm tak sabar nak tengok bb ain..insyaAllah ujung bulan 6 ain due.
Ostematrix?
nak tahu apa itu ostematrix sila klik .UMMIABI
nak lihat banyak lagi testimoni sila klik  UMMIAISYAHDINA

sekiranya anda berminat?
Emel saya di Fb Huda Shaklee
sms/call di talian 0148248369

0 comments:

Post a Comment

 
;